VVD wil actie tegen overlast Schiphol

Al geruime tijd constateert de VVD dat er onrust onder de Aalsmeerse bevolking heerst wat betreft de problemen rondom Schiphol. Met name in Oost is Schiphol ondertussen een vast onderdeel van het wijkoverleg geworden. VVD Aalsmeer wenst daarom middels een rondetafelgesprek in gesprek te gaan met bewoners, raadsleden en het college om duidelijkheid te krijgen over het dossier Schiphol. De VVD wilt graag weten wat het college gaat doen om de Aalsmeerse belangen te vertegenwoordigen in dit dossier. Volgens de VVD moet Aalsmeer aan de besluit tafel van Schiphol plaatsnemen.

Bij het volgende presidium (commissie die gaat over het vaststellen van de agenda) zal VVD Aalsmeer dan ook voorstellen het onderwerp Schiphol te agenderen voor het rondetafelgesprek. De VVD hoopt dat de overige partijen ook erkennen dat Schiphol dringend besproken moet worden met de inwoners om zo tegemoet te komen aan de toenemende onrust onder de inwoners.