Met “Hart voor Aalsmeer” gaat VVD Aalsmeer-Kudelstaart de verkiezingen in

Afgelopen zaterdag overhandigde lijsttrekker Robert van Rijn de eerste verkiezingsflyer van VVD Aalsmeer-Kudelstaart aan Patrick Spaander. Patrick en Robert zaten op de inmiddels bekende VVD bank, die voor de gelegenheid in de Zijdstraat was neergezet, vlak voor de zaak van Patrick.

Robert gaf aan dat hij het bijzonder vond om juist aan fotograaf Patrick de flyer te overhandigen. “Wij hebben een stabiele fractie met een hart voor Aalsmeer. Jij als ondernemer hebt een hart voor Aalsmeer. Mooi om juist jou deze flyer te overhandigen”.

Robert licht de gekozen slogan verder toe. “Meer dan 50 procent van onze inwoners heeft een liberaal hart. Aalsmeerders zijn ondernemende mensen met geloof in de kracht en de vrijheid van het individu. De VVD fractie is hecht, deskundig en stabiel. Mensen met het hart op de juiste plek. Ze zijn er overal en altijd, betrokken bij het dorp en haar inwoners en trots op Aalsmeer en Kudelstaart. Een fractie met hart voor Aalsmeer dus.”

Aansluitend aan dit mooie officiële moment, werd er uiteraard geflyerd door de top 10 van de VVD. Ook werden leuke gesprekken gevoerd met inwoners en ondernemers die heerlijk in het zonnetje stonden in de Zijdstraat.

Komende zaterdag 17 februari zet VVD Aalsmeer-Kudelstaart haar bank neer in Kudelstaart. Om 12 uur bent u van harte welkom op de bank die in het winkelcentrum te vinden zal zijn. U kunt daar met de top 10 van VVD Aalsmeer in gesprek gaan over het verkiezingsprogramma en de verkiezingscampagne.