VVD op pad in het centrum van Aalsmeer

Nog maar net bekomen van storm Eunice, bezocht de VVD fractie afgelopen zaterdag het centrum van Aalsmeer. Alsof er niets gebeurd was vrijdagmiddag en avond, lag Aalsmeer er heerlijk in het zonnetje bij, toen de VVD fractie rond 11 uur het centrum bezocht. Bij de viskraam op het raadhuisplein stond weer de gebruikelijke rij klanten op hun beurt te wachten, in de Zijdstraat was het weer als vanouds druk en op het Praamplein was het een komen en gaan van bezoekers aan de grote supermarkten. En daartussendoor liepen de VVD leden, een praatje hier en een flyer daar. Ieders humeur was goed gemutst, zeker geholpen door het lekkere weer. Waar ging het dan zoal over deze ochtend en begin van de middag? Natuurlijk over de storm. Iedereen had er wel iets over te melden, maar ook over de huizenbouw, het verkeer, Schiphol, het parkeren en het weer kunnen bezoeken van de winkels. De VVD leden hebben goed geluisterd en ook een aantal zaken nader toegelicht. Dat wethouder van Rijn aanwezig was scheelde een hoop, hij was, samen met Dirk van der Zwaag, populair. Dirk van der Zwaag, VVD fractievoorzitter en lijsttrekker over het bezoek “Het is echt leuk om te merken hoe veel mensen toch meer willen weten over de komende verkiezingen, het begint te leven, merk ik”.