Robert van Rijn opnieuw wethouder voor de VVD in het nieuwe college

“Een mooi resultaat na 3 maanden van gesprekken, schrijven van het raadsprogramma en het samenstellen van een nieuw college dat alle raadfracties gaat vertegenwoordigen” aldus Dirk van der Zwaag, fractievoorzitter van de VVD Aalsmeer. Hij heeft namens de VVD fractie samen met Robert van Rijn de onderhandelingen gedaan.

Hieronder het persbericht dat vandaag is gepubliceerd.

Absoluut Aalsmeer, CDA, VVD en D66 vormen nieuw college

Woensdagavond 7 juni 2022 zijn de onderhandelaars van Absoluut Aalsmeer, CDA, VVD en D66 overeengekomen dat zij elk een wethouder voor het nieuwe college van burgemeester en wethouders leveren. Dit zijn Dick Kuin namens Absoluut Aalsmeer, Bart Kabout namens het CDA, Robert van Rijn namens de VVD en Willem Kikkert namens D66.

In de raadsvergadering van 30 juni 2022 wordt allereerst het raadsprogramma besproken. Alle fracties van de gemeenteraad van Aalsmeer hebben hieraan meegeschreven. Direct na het vaststellen van het raadsprogramma zullen de kandidaat- wethouders worden benoemd door de gemeenteraad.

Namens de raadsfracties van Absoluut Aalsmeer, CDA, VVD en D66